Lietošanas noteikumi

PIEGĀDES SERVISA DARBA LAIKS
P.-C. 11:00-21:00
Pk.-S. 11:00-23:00
Sv. 11:00-20:00

Lietošanas noteikumi

Pasūtīšanas process un piegāde

Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz “veikt pasūtījumu”, lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, mēs strādājam pie pasūtījuma un izmaiņas veikt nebūs iespējams.

Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana

Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Negarantējam, ka varēsim veikt nepieciešamās izmaiņas.

Maksājumu metodes apstiprināšana

Maksājumus varat veikt mājas lapā ar bankas karti vai ar bankas pārskaitījumu. Tāpat varat norēķināties saņemot preci ar bankas karti vai skaidrā naudā.

Preču atgriešana

Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.

Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, lūdzu, informējiet par to 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz zulupiegade@gmail.com

Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.

Pasūtījuma piegāde

Pasūtījuma piegādi apņemamies veikt līdz 1h 30min laikā.

Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru ar mums sūtot e-pastu uz zulupiegade@gmail.com vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 26069886.

Sūdzības un atsauksmes

Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu e-pastu zulupiegade@gmail.com. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.

Pasūtījumu saglabāšana

Pasūtījums tiks saglabāts www.zuluu.lv apkalpojošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.

Personas dati

Apzināmies savu atbildību datu vākšanā un apstrādē. Lai uzzinātu vairāk par to, kā Jūsu personīgā informācija tiek glabāta, iepazīstieties ar mūsu Privātuma politiku.

Atlaižu kodi

Atlaides kods ir unikāla burtu un / vai ciparu kombinācija, ar kuru jūs varat iegūt atlaidi pasūtot ēdienus mūsu mājaslapā www.zuluu.lv . Atlaižu kodi ir unikāli un katrs no tiem var sniegt dažāda lieluma atlaidi, kas piemērojama visam sortimentam vai tā daļai, ar atšķirīgu derīguma termiņu un dažādiem lietošanas nosacījumiem. Dažos gadījumos kods var netikt piemērots, ja netiek sasniegta minimālā pasūtījuma summa.

Kodu var lietot ikviens, kurš ir saņēmis kodu individuāli (kopā ar pasūtījumu) vai publiski (zuluu.lv, Facebook, Instagram).

Ja vēlaties izmantot saņemto Kodu, tas ir jāizmanto pirms Pasūtījuma veikšanas, ievadot Kodu attiecīgajā laukā Groza vai Pasūtījuma noformēšanas lapā.